Varje år deltar Sveriges förhandlingsdelegation vid FN:s klimattoppmöte COP och sedan 2021 har Business 日博备用网站 haft det unika uppdraget att samordna Sveriges officiella näringslivsdelegation och en svensk paviljong. 创新者spelar en avgörande roll i klimatomställningen, 他们都参加了COP28会议,其中包括Förenade阿拉伯酋长国, 11月30日至12月12日, samlar vi det svenska näringslivet för att presentera årets näringslivsdelegation.

Under pressbriefingen kommer de deltagande företagen att presenteras, och en översikt av programmet i den svenska paviljongen kommer att delges. Vi kommer också att lyfta fram de centrala fokusområdena för den svenska förhandlingsdelegationen, följt av en mingelsession där deltagande företag och närvarande media får möjlighet att nätverka.

Tid: 11月13日,吉隆坡. 09.0
公寓: 餐厅位于斯德哥尔摩昆斯布朗1号世贸中心.
Endast deltagande pplats.

Det är fortfarande möjligt för journalister att anmäla sig till press briefingen: 新闻发布会- COP28(诚邀嘉宾).com)

Läs mer om Sveriges deltagande ppvcop28: COP28 -商务日博备用网站.com)

Naringslivsdelegationen:

茱莉亚Emnell
美孚石油公司 +46 73-031 64 98
给茱莉亚Emnell发邮件

Business 日博备用网站 hjälper svenska företag att förverkliga sina exportambitioner och internationella företag att investera och växa i Sverige. Med närvaro ppvöver 40 marker runt从i världen, identifierar vi affärsmöjligheter som ger våra kunder möjlighet att expandera och bidra till jobb och hållbar tillväxt.